min911

Välkommen hem........;-)

Kategori: Vinter skruvande

Så här i jule tider känns det ju skönt att ha familjen samlad eller hur?
Därför är det extra roligt att hälsa hjärtat av den sjätte familjemedlemmen välkommen hem.
Nu tycker ni säkert jag låter fullständigt skadad? Säg det inte till någon men det är jag också........;-)
Lägger ut en bild på lite diverse delar också, det mesta från gulkromatering, innan ni frågar varför det bara är med 2 motorfästen så kan jag säga att dom andra 2 redan sitter i bilen. Är det någon som undrar vad de 6 rörstumparna med tillhörande flänsar är för något så är dom till mitt stundande headers bygge, kommer använda främre rör från 996 som jag kapar av de främsta 30mm och ersätter med ovan nämnda. Stainless steel, me like......

Mvh.
En skäggig (dock inte vitt än....) Tomas

Nyren. motorMera motor..Div. smågrejer

Kommentarer

  • Bengt säger:

    Hej

    Vad kul att se ytterligare en nörd med en massa fina delar och ny-ytbehandlad oljesticka, bilen kommer att gå som ett spjut med den!

    Bengt

    2008-12-21 | 11:12:44
  • Tomas säger:

    Ja, lite nördigt är det allt! Just oljestickan är en sån grej som jag gillar, känns fräscht helt enkelt och det är sånt som skiljer en bil i skapligt skick till en i bra skick. För att inte prata om hur snabb den kommer bli med den......;-)

    2008-12-21 | 11:57:45

Kommentera inlägget här: