min911

Hackad blogg!

Kategori: Vinter skruvande

Hej igen på er!
Tyvärr så var det någon som hade för lite att göra innan Jul tydligen för vederbörande lade ner tid på att hacka min blogg vilket gjort att jag inte haft tillgång till den förrän idag.
Nåja, har fått lite gjort i garaget under helgerna i alla fall.
Subaru driften är borta och främre fjäder ställ är klara, fått tillbaka fälgdelarna från lack, delar från gulkromatering också tillbaka. I och för sig så bytte jag så han fick en ny låda.......
Har lämnat en del grejer till pulverlack också sen när jag ändå var igång bak så lämnade jag alla länkarmar, bärarmar samt den tvärgående balken till glasblästring.
Har gått igenom fjäderställen bak och dom ligger klara att montera så snart resten är på plats.
Fixat till gallret på motor luckan så det ser ok ut.
Invändigt är den helt klar nu också, bur, bälte, dörrsidor, ny hatthylla och GT2 ratt på plats.
Vidare så är sista posten inhandlad, däck! Tyvärr så hade Camskills hunnit höja priserna men efter flitig mail kontakt så löste det sig bra, lite dyrare men inte så farligt.
Just det, blev ett köp på ett set nya krängare också. H&R 24/26mm ska nog bli great tror jag.
Nu är det bara att köra på, nu ska det inte hänga på att vänta på att andra ska få delar klara till mig.
Mao. inget att skylla på.......;-)

Tomas 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: