min911

PCS höjdpunkt!

Kategori: PCS Banmöten

Jaha, vad har hänt här sedan sist då?
Hmm, Knutan med Procedural Racing (mycket lyckat arr. förövrigt), Anderstorp kvällskörning open pit.
Det var väl allt eller.......
Skojar naturligtvis, kom i onsdags kväll hem från något sanslöst fränt!
PCS banmöte på Nurburgring Nordschleife, 196 deltagare och 26 instruktörer.
Välsmort maskineri gjorde att det flöt på prickfritt.
Tråkigt var dock att några kompisar råkade illa ut.
Lägger några länkar nedan, dels på ett av de varv jag filmade själv och dels på ett där den kända (för oss nördar) Sabine Schmitz kör min gamla bil.
Samt några bilder från arrangemanget.
http://www.youtube.com/watch?v=5gr1yiGiMV8
http://www.youtube.com/watch?v=8iRWc6wfilM
Imponerande är bara förnamnet.PÅ väg ur KarusellenDen bilsparande vägen i karusellen.

Knutan är säsongsavslutning nästa helg.

Ha de,
Thomas

Kommentarer

  • Malin säger:

    Snyggt♥

    2010-09-19 | 09:32:52
  • Magnus W säger:

    Coola filmer.

    Jag är ingen ringen expert, med det var väl rätt så respektabla tider, både av dig och Sabine i okänd bil.

    Rent hypotetiskt då vi inte tar tider på PCS möten...

    /Magnus

    2010-10-25 | 10:29:45
  • Anonym säger:

    Hej och tack Magnus, nej tiderna har jag ingen koll på....men det kändes som ett rätt ok varv.

    Även om jag ändå får säga att det kändes som mer trafik än jag räknat med på vårt banmöte. Om det blir fler gånger skulle jag nog rösta för 2 dagar (om det är möjligt) och lite färre deltagare.

    2010-10-25 | 10:53:29

Kommentera inlägget här: