min911

Manifestation i Anderstorp

Kategori: Allmänt

Häftigt, coolt, fränt mm. mm!
Trodde aldrig på den uppslutningen idag när manifestationen för Anderstorp Raceway gick av stapeln.
2 fulla led runt hela den 4025m långa banan, när jag 2h efter det börjat åkte hem var det fortfarande kö på väg in (bild nedan). Hur det känns ikväll när gnällkärringarna i Klo sätter sig framför TV:n kan man bara fundera på? Tror man fortfarande att dom flesta är emot banan och bara inte vill säga ifrån?? Nej, kanske det börjar gå upp ett ljus.
Kan inte för mitt liv fatta det, om man inte trivs i det området man bor i flyttar man väl? Ytterst sällan man lyckas ändra området så att det passar. Trams "if you ask me"....... Sist skrev dom i lokaltidningen att dom behöver tilläggs isolera 218 fastigheter i Törås för att dom ska kunna sova på nätterna om tillståndet utökas eller finns kvar. Hallå, hur många tävlingar har det varit på banan som kört nattetid de senaste 20 åren? Om jag minns rätt 3 tävlingar, har man så förbannat ont av dom så skulle jag nog sett till att åka iväg dessa 3 helger på 20år. Å andra sidan så är det ju bra att dessa gnälliga människor sällan tänker efter innan dom uttalar sig, i regel gör dom bara bort sig och sin sak ju fler gånger dom framträder. Tack alla som kom idag och visade vad ni tycker. Lite bilder nedan.........
KöerKöerSåg det ut så här på vägen till banan...
Liten film från ovan, ett plan cirkulerade en bra stund under dess att manifestationen höll på: http://www.youtube.com/watch?v=HYOclrxcZe0


Tomas

Kommentarer

  • Eli säger:

    Hej Tomas,



    Mitt namn är Eli. Håller på med planeringsarbetet inför en rep av en 2,7 från 75. Hittade inlääget nedan på ett forum. Jag behöver också fixa till adaptern på nått sätt. Hur gjorde du med motrostativet ? har du några bilder ? tacksam för svar till [email protected] Jag kan tyvärr inte detta med blogg > beklagar



    Hej,

    Själv köpte jag ett universal på Biltema och satte lite förlängningar (rörstumpar) vid fästena.

    Fungerar klockrent och kostar 500-600:-. Gör inga står i blocket, slipa till rören på stödet i stället.



    Tomas'http://min911.blogg.se

    2011-10-03 | 21:14:02

Kommentera inlägget här: