min911

Bakbromsar på plats

Kategori: Vinter skruvande

Börjar det bli tjatigt med bromsar? Jaja, nu är även oken på plats bak i alla fall även om det blev lite mer pyssel än jag tänkt.
Spelar väl inte så stor roll då det brukar vara så att man har en förmåga att glömma det när det väl blir som man vill.
Stämmer bra nu i alla fall och jag är grymt nöjd med att jag valde 3.3l turbo skivor bak!
Har tillbringat rätt mycket tid i veckan i verkstaden på jobbet och fräst och svarvat färdigt de delar jag kommer behöva framåt också. Min vevhusventilation med NORMA V2 koppling och termoformat korrugerat rör är också färdigt.
Något mer och mycket intressantare som också är färdigt är motorn hos Tony.
Ska hämta den innan helgen är över. Nygenomgångna toppar, nya 304gr. kammar och allmän genomgång låter mycket trevligt tycker jag! Sen sa Tony något om att den är lite mer ihålig än innan.............;-)

Nu är det väl kanske läge att säga,
God Hjul alla Porsche vänner!
Ja, ni andra också.........

Bak oken på plats.Annan vinkel...Å en vinkel till.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: