min911

Klar invändigt

Kategori: Vinter skruvande

Ja, då var den som rubriken säger klar invändigt. Ska bara knäppa i bältena och sätta i stolarna men jag väntar med det till dess det är dags att sparka igång den. Har plockat bort huvudcylindern och förberett så långt jag kan till dess att den nya 23mm cylindern anländer. Förutom det så har jag börjat plocka ihop motorn en del också, det går rätt fort att få ihop den när man bara sätter igång. Lite bilder på hur det ser ut invändigt numer, några på min NORMA vevhus ventilation också.
InredningInredningInredningInredning
Vevhus ventilationVevhus ventilationVevhus ventilation

Tomas

Kommentarer

  • Bengt säger:

    Hej

    Tjusigt, det är snyggast med svarta rör i en gammal räser.

    Bengt

    2009-03-09 | 19:55:53
  • Tomas säger:

    Hej Bengt,

    Ja, jag hade funderingar på att lacka den vit och velade lite fram och tillbaka men jag är rätt nöjd att den blev svart i alla fall. Pulver lack med en halvmatt klarlack. Börjar bli lite sugen på att få ihop grejerna nu.....



    Tomas

    2009-03-09 | 21:09:39

Kommentera inlägget här: