min911

Förbannade land!!

Kategori: Vinter skruvande

Vad är det för land vi lever i egentligen?? I går kväll hade jag precis lastat färdigt för transport till Trollspeed i Trollhättan för mappning och bromsning, vad händer vid 20.00? Jo, det här vita skräpet börjar falla från himlen.......... Idag när man vaknade och skulle ta sig till jobbet så ligger det 6-7cm blötsnö över hela lasset. Tog 40 min. till jobbet (varav 15min. för att komma den sista metern ut på 26:an) mot vanligtvis 13min. Jaja, nu står bilen i alla fall i Trollhättan och den kommer stå där hela veckan. Kan man våga hoppas på 310+ hästar? Överlag så känns det rätt skönt, förutom lite småpill så är bilen färdig när jag får hem den från Trollhättan. Vad kan man säga? Var hälsad du underbara vår!
På söndag så är det dags för gokart med PCS, väst mot syd. Ladda nu Robban så åker vi.......;-)


Tomas 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: