min911

Invändigt

Kategori: Vinter skruvande

Min plan höll inte riktigt (ovanligt....), har nog en kvälls arbete kvar invändigt. Jag latade mig en kväll i veckan och tog ledigt från garaget, det är nog ungefär det som felar! Har inte så mycket kvar och jag har klart för mig hur jag ska göra så det ska nog lösa sig rätt smidigt. Har fått tillbaka alla avgasdelar från ytbehandling och polerat upp det rostfria lite grann. Ser lite roligare ut nu i alla fall. Lite bilder på det samt en på den färdiga sidan invändigt. Nu ska jag basta och vila lite, har lyckats att drabbas av influensan jag också.
AvgasAvgasAvgasAvgasInvändigt

På återhörande,
Tomas

Kommentarer

  • Dennis säger:

    Det ser ut som F1 Grejer Tror du man får mekar abstinens nu eller:)

    2009-02-15 | 18:35:23
    Bloggadress: http://porschedennis.dinstudio.se/
  • Anonym säger:

    F1, haha! Nja, inte riktigt men jag hoppas på att hitta ca.10hk dessa grenrören.

    Det är lätt botat Dennis, köp en gammal bil.....;-)

    2009-02-15 | 20:43:03
  • jakob säger:

    Hejsan! vad trevligt ditt projekt ser ut! kolla in den här youtubelänken. det är från borlången i lördags. http://www.youtube.com/watch?v=XmMkOTDghFM

    2009-02-22 | 21:25:13

Kommentera inlägget här: