min911

Stiltje...

Kategori: Vinter skruvande

Håller med er, här har inte hänt mycket...........
Det har varit mycket med annat och sånt som helgerna ska vara till, att tillbringa kvalitets tid med familjen!
Bromsarna väntar bara på att skruvas ihop så snart jag fått hem packningar, handbromsbackar osv. (lägg på ett kol nu Peter.......). Kommer lite bilder så snart allt är ihopsatt.
Annars så har jag tillbringat lite tid med att samla ihop delar och annat jag behöver innan bilen ska vara klar i April.
Nåväl, efter denna helgen så kommer det bli hårdkörning i garaget när jag inte har barnen här, börjar bli lite "nervig" på att få ihop allt men det brukar ju i regel lösa sig så det gör det säkert i år också, viktigast är ju att det blir som jag vill ha det eller hur?
Har fått en liten ide på lite optisk förändring också men den håller jag på ett tag till...........


På återseende! 
Tomas

Kommentarer

  • M säger:

    Kanske kommer vi ut till dig istället med lite kaffe och något gott till...

    :-*

    2009-01-07 | 23:01:15

Kommentera inlägget här: