min911

Vintertid

Kategori: Allmänt

Vid den här tiden på året så kan det behövas lite återblickar på årets höjdpunkter!
Den bästa är ju naturligvis höstresan till Ringen som jag faktiskt skrivit en liten artikel om i årets sista Porsche Ägaren som kommer ut i morgon.
Hur som så lägger jag ut lite fler bilder på resan här också.
Annars så var väl lörd./sön. på Open Piplane körningen på Kinnekulle som kommer 2:a på skalan, eller Gotland Ring på semestern eller Knutan eller........... Finns mycket att tänka tillbaka på men ändå mer att se fram emot!
Jaha, i garaget så går det så sakta framåt. Frambromsarna är klara, nu ska jag ha hem bakskivorna från Utzon.se så jag kan bygga om infästningen till oken så ska det nog lösa sig ganska snart. Oljetanken är svetsad, lackad och klar att skruvas tillbaka. Delar till motorn är på gång, kammar på väg, topparna likaså (med nya styrningar och inslipade ventiler). För övrigt så har jag haft ett gäng smådelar på gulkromatering men det kommer skickas ett gäng till framåt.
Annars så går mina tankar till min instruktörs kompis Anders idag!

Krängning på Ringen.Mer krängning..Robban på väg att provåka GT2/RSCSPär Martinsson med Robban bredvid.Tony och jag med olika spårval i Karusellen.Premiär för Åkes nyren. RS, UNDERBAR.  Tony är grym!En till, trevlig vy.....Från Knutan, kanonväder!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jösses Tomas!

    Du som säger att du inte är så bra på det här med datorer..utan är mer inne på luftkylt.. ;-)

    Riktigt trevlig sida!!

    Snyggt o prydligt och med relevant info..



    Men varför har du inte tipsat mig om denna bilden?

    011822382037.jpg" rel="nofollow">http://min911.blogg.se/images/2008/img011822382037.jpg



    Skickas omgående i megaupplösning till min mail!

    ;-)



    Puss & Kram!

    he-he

    /P

    2009-01-18 | 00:04:06
  • Pär säger:

    Hmm..

    Det där blev nog lite otydligt.

    1. /P = /Pär = (PCSnr 1509)

    2. Bilden är alltså den med den orangea Turbon med silverfärgade dekaler.. ;-)



    Såja, nu blev det nog mer rätt!



    Godnatt!

    2009-01-18 | 00:10:28
  • Tomas säger:

    Jodå, jag fattade vem /P vad!

    Har haft sidan i över ett år men när jag höll på med huset så hände det inte så mycket här, hade bestämt mig för att använda sidan till bil projektet.

    Tyvärr så har jag inte bilden i så hög upplösning men jag skickar den jag har.

    Men du, är inte bilen siver färgad med oranga dekaler eller har du lackat om??!!

    2009-01-18 | 22:12:46
  • Pär säger:

    Där ser man, det visste jag inte..

    Tackar för filen. Den damp ner i mailen för ett tag sedan. Synd bara att du inte hade den större.



    Tja, det var en kille som plåtade sin orangea 997 GT3RS bredvid min vid "Grüne Hölle". Han tyckte att jag kunde kliva ur garderoben och plocka bort dom där silvriga dekalerna.. ;-)

    Givetvis är det tvärtom.



    Vi hörs o ses!

    /P

    2009-01-18 | 23:40:36

Kommentera inlägget här: