min911

Blogg start!

Kategori: Allmänt

Hej på er,

Jag har numer kommit in i bloggträsket.......


Tanken med denna blogg är väl kanske lite seriös då jag i mån av tid tänkt lägga ut info. vad som händer med bilen, bankörning, träffar och liknande. För tillfället så är det så att jag och tjejen köpt hus som ska renoveras innan inflyttning 080301.Detta gör att bilen och allt som behöver göras för tillfället ligger nere. Det fina i "kråksången" är att till huset ingår ett nybyggt dubbelgarage med mindre verkstads del samt inredd övervåning, mao. ett nytt hem till "Lillebror" som min yngsta dotter döpt bilen till.
Detta för en massa år sedan (hon är 10 nu) då hon tvunget ville ha en lillebror, men när hon funderat en stund kommenterade det som följer: "det hinner ju inte du för du har ju Lillebror i garaget...."!!
Sedan dess har den gamla vita fått behålla det passande smeknamnet.
Några kort på huset, garaget och hur huset ser ut bitvis för tillfället...........

Tomas

Kommentarer

  • Tjejen :-) säger:

    Ser fram emot att få komma ut med kaffe till dig sena kvällar i garaget... ;-)
    Puss

    2008-01-10 | 11:33:05
    Bloggadress: http://choppa.blogg.se
  • Ingela säger:

    Detta var det mest intressanta i hela bloggen. Ser fram emot att få läsa om renoveringen även i framtiden.
    Ingela

    2008-01-11 | 09:51:16
  • 911 säger:

    Nu ska du inte vara sån!
    Denna bloggen är för oss med ett riktigt intresse......
    Huset kommer nog inte pratas om så mycket här, kanske garaget!

    2008-01-11 | 10:57:00
  • Dennis säger:

    Jag har renoverat hus och garage i 7år och nu när det är klart är det slut på pengar

    så porsche drömmarna får ligga på is ett tag

    har jag blivit lurad av en smartare person nu igen??

    2009-02-07 | 14:15:08
  • Tomas säger:

    Haha, ja troligen! Dom har många knep dom där......



    Tomas

    2009-02-07 | 14:58:32

Kommentera inlägget här: